Sales Manago, asiakaskertomus, Aromas de Té (Es)

Aromas de Té on espanjalainen perheyritys ja intohimo luonnonmukaisiin ja korkean laadun tuotteisiin, erityisesti teehen sekä muihin haudutettaviin juomiin, lähti harrastuksen kautta ja johti yritystoimintaan 2010.

Aromas de Té sai tunnettavuuden sekä onnistuneiden markkinointikampanjointien kautta mukavasti potentiaalisia asiakkaita sivustolleen mutta tarvitsi lisäapua: •Lisätäkseen konversiota – generoidakseen lisää liidejä

•Tunnistaa B2B ja B2C asiakkaat aikaisessa vaiheessa ja tarjotakseen juuri heille relevantteja tarjouksia

•Automatisoida massa sekä kohdistetut sähköpostikampanjat mutta personalisoidusti

Aromas de Té:n ensimmäiset toimet markkinoinnin automaation mahdollistamana oli:

•Tunnistaa uudet vierailijat ja tarjota ponnahdusikkunan avulla uusille asiakkaille liittymisetu – eli houkutella jättämään yhteystietonsa

•Pyytää rekisteröinnin yhteydessä mm syntymäaika jolloin esimerkiksi voidaan automatisoida syntymäpäiväsähköpostikampanja

•Automatisoida “uudelleen aktivointi” sähköposti asiakkaille jotka eivät ole ostaneet mitään 60 päivään

•Hylätyn ostoskorin automatisoitu muistutus, kahdella tasolla, ostoksen loppuunsaattamiseen

•Dynaaminen verkkosivuvierailun jälkeinen viesti nykyisille ja tunnistetuille asiakkaille mikäli he eivät tehneet mitään ostoja

Liiketoimintahyödyt:

•Markkinoinnin automaatioratkaisun käyttöönoton jälkeen kokonaismyynti kasvoi 23 %

•Verkkovierailusta liidiksi konversio suhde kasvoi 200 %

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *