Sales Manago, B2B asiakaskertomus, Energy Invest Group

Energy Invest Group tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden investoida uusiutuvan energian rakennushankkeisiin. Heillä oli tarve tunnistaa ja tuntea, uudet ja nykyiset sijoittajakontaktit kyetäkseen tarjoamaan relevanttia tietoa sijoitusmahdollisuuksista jotka heitä kiinnostaa juuri sillä hetkellä kuin heille on sopivinta Kaiken automatisoidun kommunikaation täytyy olla kohdennettua sekä personalisoitua

RATKAISU

Tehostaakseen liidigenerointia, kaikkien markkinointikanavien seurantaan koottiin analytiikkapaneeli jotta kohdistetaan markkinointiresurssit tehokkaimpiin lähteisiin

Dynaaminen segmentointi perustuen mihin investointikohteisiin on osoitettu kiinnostusta – kohdennettu viestintä segmentoinnin pohjalta

Uusille verkkovierailijoille tarjotaan relevanttia sisältöä, esim ladattavaa dokumenttia (gated content, “geittaus”), verkkokäyttäytymisen perusteella jotka voi ladata yhteystietojen luovuttamista vastaan

Uudenverkkovierailijan lähtiessä sivustolta, tarttumatta vierailun aikaisiin konversioyrityksiin, kohdistetaan lähtöponnahdusikkuna

Kohdistettujen sähköpostikampanjoiden personointi, mm allekirjoitus dynaamisesti allokoidun asiakasvastaavan nimellä

Automatisoitu alert tunnistettujen asiakkaiden toimista mm verkkosivukäynnistä sekä ponnahdusikkunoiden klikeistä sekä tietojen jättämisesta jotta kontaktoidaan potentiaaliset asiakkaat juuri heille sopivalla hetkellä

Automatisoitu investointitiedotus(koulutus)ohjelma kaikille kontakteille

LIIKETOIMINTAHYÖDYT

EIG paransi liidigenerointia 300 %

Markkinointi automation mahdollistama liidinurturointi segmentettäin ja oikea aikaisesti paransi myyntiä 150  %

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *