Aromas de Té ja SalesManago

Aromas de Té ja Sales Manago

Aromas de Té on espanjalainen perheyritys, jolla on intohimo luonnonmukaisiin ja korkean laadun tuotteisiin – erityisesti teehen ja muihin haudutettaviin juomiin. Intohimo haudutettaviin juomiin lähti harrastuksen kautta ja johti lopulta yritystoimintaan vuonna 2010.

Yritys sai tunnettavuuden sekä onnistuneiden markkinointikampanjointiensa kautta mukavasti potentiaalisia asiakkaita sivustolleen. Lisäapua tarvittiin kuitenkin seuraavilla osa-alueilla:

  • konversion lisääminen
  • liidien lisägenerointi
  • aikainen B2B- ja B2C-asiakkaiden tunnistaminen kummankin asiakasryhmän relevanttien tarjousten mahdollistamiseksi
  • massa- sekä kohdistettujen sähköpostikampanjoiden personoinnin automatisointi

 

SalesManago-markkinoinnin automaation avulla mahdollistui:

  • Tunnistaa uudet vierailijat ja tarjota ponnahdusikkunan avulla uusille asiakkaille liittymisetu – eli houkutella jättämään yhteystietonsa
  • Pyytää rekisteröinnin yhteydessä mm. syntymäaika, jolloin esimerkiksi voidaan automatisoida syntymäpäiväsähköpostikampanja
  • Automatisoida “uudelleen aktivointi” -sähköposti asiakkaille, jotka eivät ole ostaneet mitään 60 päivään
  • Hylätyn ostoskorin automatisoitu muistutus kahdella tasolla ostoksen loppuunsaattamiseksi
  • Dynaaminen verkkosivuvierailun jälkeinen viesti nykyisille ja tunnistetuille asiakkaille silloin kun he eivät tehneet mitään ostoja


Liiketoimintahyödyt

  • Markkinoinnin automaatioratkaisun käyttöönoton jälkeen kokonaismyynti kasvoi 23 %
  • Verkkovierailusta liidiksi –konversiosuhde kasvoi 200 %

 

Aromasdete ®

 

Lue lisää markkinoinnin automaatiostaSalesManago